Často kladené otázky - Frequently asked questions

Odpovede na často kladené otázky. V prípade špecifickej otázky, na ktorú ste tu nenašli odpoveď, neváhajte a kontaktujte nás alebo nám v pracovných dňoch od 9.00 do 17.00 hod. zavolajte na číslo 0948 18 38 18. Radi vám odpovieme.

Ako dlho dopredu je potrebné objednať firemnú akciu alebo event?

Čím skôr, tým lepšie. Ideálne je nahlásiť firemné akcie s 1-2 aktivitami 3 týždne vopred, komplexný event 3 mesiace vopred alebo skôr. Vieme zorganizovať aj ad-hoc eventy zo dňa na deň a ak ste práve v takejto situácii, kľudne nás kontaktujte, ale je tu riziko, že vybrané aktivity či priestory nebudú dostupné a inštruktori nebudú voľní. Ak sú aktivity objednané vopred na konkrétny termín, tak môžete mať istotu, že vám ich vtedy zabezpečíme, na čo slúži aj prípadná záloha za akciu.

Čo všetko potrebujete vedieť pre prípravu ponuky pre našu akciu?

Príprava ponuky vyžaduje tieto základné informácie:

  • Typ akcie (športový teambuilding, večierok, marketingová akcia, oživenie konferencie...)
  • Cieľ akcie (zábava, adrenalín, tímová spolupráca, oddych...)
  • Termín akcie (prípadne aj náhradný termín)
  • Počet a zloženie účastníkov (vekový priemer, pomer mužov a žien)
  • Lokalita (alebo požiadavky na jej výber)
  • Rozpočet akcie (prípadne aj jeho vnútorné delenie na ubytovanie, šport, catering)
  • Požiadavky na program (samostatné aktivity, tematická akcia, súťaže, predpokladané aktivity)
  • Požiadavky na komplexnosť zabezpečenia (máme komplexne zabezpečiť celú akciu, alebo iba jej časť, napr. športový program)

Koľko trvá príprava ponuky na event?

Pri prvom kontakte vám môžeme zaslať katalóg a vy si vyberiete športové a zábavné aktivity na základe vašich možností a našich odporúčaní, takže príprava ponuky netrvá dlho. Pri komplexnejších dopytoch a veľkých firemných akciách a eventoch či náročnom teambuildingovom programe môže vypracovanie ponuky trvať aj niekoľko dní. Váš dopyt je pre nás dôležitý a preto robíme maximum, aby sme vám ponuku poslali čím skôr a čo najlepšie spracovanú.

Je potrebná záloha na rezerváciu firemnej akcie?

Väčšinou zálohu nepožadujeme a platba za realizáciu akcie je na zákade vystavenej faktúry až po jej ukončení. Zálohu vo výške 50 % zo sumy akcie však požadujeme v týchto prípadoch: pri objednávkach nad 1000 € bez DPH, ak na jeden termín evidujeme viac dopytov, alebo v prípade zabezpečenia ubytovacích kapacít či sprostredkovania aktivít, pri ktorých od nás zariadenie (resp. dodávateľ) vyžaduje zálohu. Záloha je predmetom individuálnej dohody a jej prijatím vám navyše garntujme definitívnu realizáciu akcie v danom termíne.

Kde robíte športové firemné akcie?

Okrem profesionálneho outdoor areálu v golfovom klube v Bernolákove, kde máme paintballové ihrisko, 3D lukostrelecký okruh a certifikovanú strelnicu na luky a kuše, vám môžeme naše športové a zábavné aktivity zabezpečiť prakticky kdekoľvek. Podmienkou je vhodný priestor, čo väčšinou nie je problém.

Môžeme si dohodnúť obhliadku miesta ešte pred akciou?

Áno. Ak máte záujem, dajte nám vedieť a my vám to radi umožníme.

Robíte aj komplexné zabezpečenie firemných akcií?

Áno, firemné akcie a eventy zabezpečujeme na kľúč podľa požiadaviek klienta. Organizujeme akcie od jednoduchých eventov s jednou športovou aktivitou až po viac-dňové športové teambuildingy a športové dni s veľkým počtom rôznych aktivít. Zabezpečujeme ubytovanie a školiace priestory, konferencie a prezentácie, catering, kultúrny program, moderátorov, hostesky, ozvučenie, osvetlenie či výzdobu miestností a mnohé ďalšie požiadavky na konkrétny event.

Čo ak je zlé počasie práve v deň konania akcie?

Rozumieme, aké to je komplexne zorganizovať celý event, ktorý skončí kvôli zmene počasia. A sme na to pripravení. Počasie sa nám zatiaľ nedarí ovplyvniť, ale vieme zabezpečiť „suchý variant“, ktorý môžeme zahrnúť už do ponuky. Ide o aktivity a program, ktoré je možné realizovať aj vo vnútri alebo pod prístreškom. Tomu sa dá prispôsobiť aj výber miesta akcie, resp. zariadenia, ktoré má takéto možnosti. V prípade zlého počasia sa teda event neskončí, ale časť aktivít sa prenesie do vnútorných priestorov. Mnohé športové a zábavné atrakcie sa dajú robiť aj vo vnútri.

Sú vami realizované alebo zabezpečované aktivity nebezpečné?

Nie, ak sú dodržané pravidlá bezpečnosti. Každá aktivita a atrakcia má svoje pravidlá bezpečnosti a postup realizácie, s ktorými je klient oboznámený pred jej začiatkom. Na dodržiavanie týchto pravidiel dohliadajú naši skúsení inštruktori. Starajú sa o zábavu a bezpečnosť všetkých účastníkov a to vyžadujeme aj od našich dodávateľov. Za roky existencie sme nemali vážnejší úraz na našich akciách.

Môže sa na akcii s lukmi, kušami či zbraňami podávať alkohol?

Skôr nie. Faktom je, že alkohol sa na firemných akciách bežne vyskytuje. No alkohol sa nesmie konzumovať pred streľbou z kuší, kladkových lukov, paintballových a airsoftových zbraní, reálnych zbraní na strelnici a pod. Zo športových a historických lukov môžu strieľať iba účastníci, ktorí nie sú pod značným vplyvom alkoholu, ktorý by z nich činil nebezpečných. Inštruktor individuálne posúdi, či je osoba spôsobilá strieľať z luku. Preto odporúčame minimaizovať pitie alkoholu pred strieľaním zo zbraní.

Pre koho sú vaše aktivity určené? Sú vhodné aj pre deti?

Naše aktivity sú určené hlavne pre skupinové akcie, firemné hry a teambuildingy až po veľké firemné akcie s účastníkmi všetkých vekových kategórií. Áno, máme veľa aktivít vhodných pre deti (lukostreľba, vzduchovky, gladiátori, bungee running a mnohé ďalšie). Spolupracujeme aj s partnermi špecializovanými na detské atrakcie ako napr. skákacie hrady, šmýkaly a podobne. Máme však aj aktivity, ktoré sú nevhodné pre deti do 15 rokov (paintball, streľba z kuší, kladkových lukov a iné). Ak majú byť na vašom evente aj mladší účastníci, prekonzultujeme vhodné aktivity.

Aký je maximálny počet ľudí?

Počet ľudí nie je obmedzený, máme skúsenosti s organizáciou akcií od 8 až po 500 ľudí. V prípade väčších eventov spolupracujeme s partnerskými eventovými firmami, aby robil každý to, čo vie najlepšie a tak zaručujeme vysokú kvalitu eventu.

Ako dlho trvajú firemné akcie a športový program?

Trvanie programu je závislé od požiadaviek klienta. Časové trvanie akcií sa pohybuje od dvoch hodín až po dvojdňové víkendové teambuildingy.

Zabezpečujete aj aktivity, ktoré nemáte uvedené na webovej stránke?

Pravdaže, na stránke sú uvedené predovšetkým tie aktivity a atrakcie, ktoré robíme vo vlastnej réžii a niektoré zaujímavé partnerské aktivity. Vieme vám však zabezpečiť akékoľvek iné adrenalínové, zimné, letné, vodné, kultúrne či súťažné aktivity. Spolupracujeme s viacerými eventovými a produkčnými firmami, ktorí sú vo svojich aktivitách naozaj dobrí. My sa sústreďujeme hlavne na to, v čom sme najlepší a robíme všetko pre to, aby sme vyhoveli akejkoľvek požiadavke a aby ste zažili super akciu.

Zabezpečujete aj samostatne ubytovacie kapacity bez športového programu?

Áno, môžeme vám sprostredkovať samostatné ubytovanie a prípadne prenájom školiacich miestností podľa vami vybraných požiadaviek.

Sú pri vašich aktivitách aj inštruktori/asistenti zábavy?

Áno, každá naša aktivita má minimálne jedného inštruktora/asistenta, ak nebolo vopred dohodnuté inak a ktorý dohliada na bezpečnosť, dodržiavanie pravidiel, potrebný servis a prípadne boduje výkony účastníkov. Každý takýto inštruktor prešiel tréningom a je len pri aktivitách, ktoré ovláda a má s nimi skúsenosti. Pri športových aktivitách pri vás budú kompetentní inštruktori, môžete sa na nich spoľahnúť. Pri streleckých disciplínach sú inštruktori zároveň vedúcimi streľby a streľbu riadia.

Platia pre vaše športové akcie nejaké obmedzenia?

Väčšinou nie, ak však majú vaši účastníci špecifické potreby (starší ľudia, malé deti, ľuda na vozíku, ľudia, ktorí potrebujú osobitný prístup), konzultujte to prosím s nami už pri stanovovaní programu akcie. Niektoré aktivity sú fyzicky náročné (kladkový luk, hod diskom, bungee running), iné vyžadujú špecifickú lokalitu (zorbing, paintball), pri niektorých je potrebné dlhšie chodiť v teréne (3D lukostreľba).

Aký spôsob úhrady akceptujete?

Platiť môžete prevodom na náš účet, výnimočne dopredu dohodnutá platba v hotovosti na mieste v deň konania akcie.